fru mamma fotograf

Jag tycker

Publicerad 2009-04-28 21:00:12 i Livet,

att det är så roligt att just DU läser min blogg =)
En del av er har jag koll på via kommentarer, eller
ibland i telefon lr andra sammanhang. En del av er
är lite mer anonyma men det gör inget - gillar dig ändå!

Tanken var att jag ska bli smal till sommarn... yep, men
kommer faktiskt inte sätta ngt mål i kg för det är inte
så bra mätmetod då du kan förlora fett men ändå lägga
på muskler. Så ett måttband blir mitt mätinstrument istället =)
Håller på att komponera ihop en meny för nästa vecka, då
jag börjar på riktigt. Men det blir relativt bra denna vecka
också + träning.

Här hämtar jag min inspiration:

iFORM tidningen iFORM´s hemsida med hur mycket som helst
nLIFE massa bra recept!
Min vän Emmas blogg, inspirerande, jordnära och träningstips

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-28 22:25:11

åååå, tackar man tackar vad roligt att du tycker som du tycker att jag inspirerar! Lovely!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;