fru mamma fotograf

iForm

Publicerad 2009-04-25 18:08:11 i Livet,

blir ett litet reklaminlägg såhär på lördagseftermiddagen men
jag gick in på iForm och de har gjort om hela hemsidan - till
det bättre! Man kan skapa en profil, göra träningsprogram, följa
sin dagliga träning samt planera den + mycket mycket annat!
Har inte hunnit kolla igenom alla funktioner men bra är det!


Lördagen har jag tillbringat först på jobbet fast jag inte jobbar...
blev fel med stängningen igår så jag kände mig manad att åka dit
och styra upp det. Sen åkte jag hem, städa, diska, plocka undan och
var allmänt duktigt =) Seeeen åkte jag in till stan igen och mötte
upp Sara och så tog vi en sväng på stan. Shoppade lite olika saker,
skor, en kofta, ett par solglasögon och 3 läderband som nu är
ihopflätade till ett =)  Avslutade det hela med en lite fika i solen
på Espressohouse - inte heeeeelt fel!
Kvällen är än så länge lite öppen, antingen kommer en kompis till
oss hit eller så åker jag till Slottskogen på tjejmys. Får se hur det blir.



Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-04-26 19:09:59

fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;