fru mamma fotograf

Hon har gjort det igen!

Publicerad 2009-04-01 06:56:57 i Livet,

Klantat sig alltså.
Men ingen är väl förvånad när det gäller mig och klantigheter?
Idag har börjar bra -men igår...
Vaknade 09.23, skulle vara på jobbet 10.00 så det blev morgon
á la superwomen, tvätta håret, lite smink, kläder på, sen var det
bara att springa (vilket inte gick jättebra med tanke på förkylningen).
Dagen efter det gick kanonbra, hade en superkul dag på jobbet och den
blev ännu bättre vid 19.20 när jag slutade och Miriam ringde och frågade
om vi skulle ses och gå ut och gå en sväng. Självklart! Vi bestämde
att jag skulle ta bussen till henne och där var ungefär där sen som
allt gick fel... Väntade i ca 15 min på bussen, gick på ringde M och fick
reda på att 513 som jag satt på var den jag inte skulle ta, går en annan
rutt men eftersom jag redan satt på bussen kunde om omdirigera sig och
möta mig på ett annat ställe. OK. Åker buss hiskeligt länge, ända till Allum
och sedan vidare mot Björndammen... Någonstans här började jag fatta
att det här kan inte stämma, ringde M igen och när jag sedan frågade
chauffören var min hållplats var så sa han att jag va på fel 513. TACK!
Hopp... av bussen, gick över vägen, vänta på rätt 513 och åka tillbaka samma väg...
så ca 20.50 hoppade jag änltigen av och började världens kortaste promenad
med M - men trevligt va de! synd bara att det blev bussåkande 1½ h och
promenad 30 min...
Elin i ett nötskal =)

Kommentarer

Postat av: Miriam

Publicerad 2009-04-01 14:34:39

hahaha! sötnos, tyckte så synd om dig! Men glad att jag fick se dig lite iallfall:)

Postat av: emma

Publicerad 2009-04-01 21:33:31

du är så söt du:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;