fru mamma fotograf

Grymt!

Publicerad 2009-04-25 10:14:48 i Livet,

Va i sävendalens missionskyrka igår på
möte och senare var det konsert på Soulit.
Jag hade no clue om vad bandet var för några
så jag tänkte att det va några lokala förmågor
som spelar OK musik typ...  FEEEEL!
11-mannaband som va supertajta, urduktiga
och helt underbara!
Lyssna gärna på dem här


Idag är jag ledig men stack ändå en sväng till
jobbet och redde ut lite kassastrul från igår och
nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill gå lite på
stan men trist att gå själv... fast det kan ju va skönt
det oxå ibland ;)


Ha en superlördag i sOOOOOlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;