fru mamma fotograf

Önskelista

Publicerad 2008-10-22 22:13:24 i ,

Mina godsaker på La Redoute

  Måste HA!  Helst mysa med en bra bok och en stor kopp choklad



       Den här vill jag ha med svarta, inte riktigt heltäckande,
                                                 strumpbyxor, höga svarta stövlar och min svarta skinnjacka.  
                                                 Mörka ögon  och håret antingen nersläppt lockigt  eller i knut
                                                 på sidan.



  
 Jag vill fira in det nya året i den här!!!





       Sen vill jag går runt hela nyårsdagen i denna mysiga pyjamas! 
                                                 Urhärlig =)





Psst.... Gå in på www.laredoute.se och kika själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;