fru mamma fotograf

Känns inte riktigt bra...

Publicerad 2008-10-01 21:05:30 i Livet,

Vart på utbildning hela dagen.
Den kändes jättebra ända till
slutet då jag börja fundera på
om jag verkligen kan det jag
gör?
Sen åkte jag fel när jag skulle
till Biltema men efter lite snurrande
kom jag fram men då fanns
inte grejerna där som jag skulle
ha...
Åkte hem, men precis innan avfarten
upptäckte jag att jag inte fått
med mig husnycklarna!!!
VÄNDA och åka tillbaka till Eriksberg
på Hisingen och sen äntligen hem.
Så typ suttit i en bild 1½ timme idag
doing nothing!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;