fru mamma fotograf

underbara söndag!

Publicerad 2008-05-25 22:42:22 i Livet,

Efter en skön sovmorgon blev
det Gtj på Frälsis i Haga där Mark
idag predikade om att kontrollera
sin tunga. Så mycket ont man kan
orsaka genom att bara tala.
Men oxå så mycket gott man kan
göra genom att tala gott om varandra.
Utmanad att säga uppmuntrande
saker till människor i min omgivning
denna veckan... Alltid bra med utmaningar!

Alltid lika trevligt i Frälsis och alla trevliga
människor, trivs bra där.
Efteråt blev det minigolf i Slottsskogen
med Emma & Mark (jag vann!) och
sen gick vi hem till dem och åt smaskig
pastasallad.

Har verkligen njutit hela dagen!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-05-26 14:25:55

Vilken härlig söndag.

Kikar nog in på jobbet sedan,jag har mina nycklar någonstans! Malin kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;