fru mamma fotograf

Dumburk

Publicerad 2008-05-10 08:29:51 i Livet,

Förstår inte varför jag aldrig lär mig?
Idag vaknade jag runt 06 och eftersom
det va en hel timme kvar till jag hade
ställt alarmet låg jag och övervägde om
jag skulle gå upp eller inte.
Dagen som började utanför mitt fönster
var nämligen helt underbar! Men dum
som jag är tänkte jag att jag kunde ligga
en liten stund till iaf och "monna" mig,
(säkert ett smålänskt ord men jag hoppas
ni fattar?) men somnade såklart!
När alarmet sedan ringde vid 7 drömde
jag så gott och ville inte alls gå upp utan
försov mig istället 10 min. Knas.
Hade vart bättre att gå upp vid 6 och läst
boken jag lånat av Emma, "PS I love you".
 Den boken är så grymt bra så jag vet inte
vad! Började i förrgår och har nu bara drygt
en tredjedel kvar! Läser överallt, på spårvagnen,
hemma i soffan, på parkbänkar när jag väntar
på spårvagnen, jämt! och det är en sån bok
jag inte vill ska ta slut, de får gärna hålla på i
evighet! Nja ok, kanske inte så länge men ändå =)


Är på jobbet nu, snuvig och kraxig men har
laddat upp med Duffy´s nya album då det inte
va ngn här och träna, nu är det bytt till Madonna
och hon och Justin sjunger så fint för mig
och den enda person som just nu befinner sig
i gymmet =)
Min favvoEmma här på Holmen kommer vid 12
och byter av mig så då ska jag hem och vila
mig och bli frisk. Naturligtvis med boken i högsta
hugg!


image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;