fru mamma fotograf

skrev ett inlägg

Publicerad 2008-03-25 21:36:44 i Livet,

i morse men  de verkar inte publicerats... hm...
Hade tokbra väder igår, strålande sol, klarblå
himmel och blåste yttepyttelite... 
Idag var det lite tråkigare, mulet, blåsigt, vilket
oxå gjorde att det kändes kallare, särskilt i liften
upp..
Går bra gör det iaf! Blir säkrare hela tiden och
vågar åka  brantare och snabbare =) Däremot
har jag fruset asmycket idag... haft underställs-
tröja, t-shirt, munkjacka, fleece och vanlig jacka..
ändå frös jag!?!?! Märklish märklish...
Imorrn blir sista dagen i backen för vår del.. ska
hem på torsdag och jobba på fredag. yey.

Klipper mig ju max 2-3 gånger/år men hoppas
att vi kan bli lite flitigare med Finspång ändå...
Grymt härlig Påskfest! kom på hur mycket jag
saknar alla "kids"!




 Dagens glädje 1: När man kan åka fort och brant och känna att man fortfarande har kontrollen =)
 Dagens glädje 2: Gratis pucko i backen :)

 Dagens ilska 1: Att pucko'n de serverar är KALL! Man vill ju ha varm när de e kallt ute.
 Dagans ilska 2: Dumma ungar som ska gena över liften och åker på en! (arg tant Elin)
 Dagens ilska 3: Mitt minneskort till kompaktkameran vill inte föra över bilder till datorn, såååå NO PICS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;