fru mamma fotograf

måndag? tisdag?

Publicerad 2008-03-11 10:03:12 i Livet,

Oj! Här sitter jag och tänker att det är måndag! Men nu kom jag på att det är tisdag och jobbardag! Inte för att jag har försovit mej, börjar inte förrän kl 13 men de skulle va grymt skönt att gå o nana igen..                                                                                                                                                                                    image47

Igår blev en lång dag, gick upp vid 5 och flög till Sthlm . Jag höll verkligen på att missa flyget pga av att eniro inte kan beskriva rätt väg så till slut fick jag ta vägen genom stan och de blev ju inte det smidigaste om vi säger så. Hittade ingen bra och nära parkering hlr och när jag väl kom in så va incheckningen stäng, alla hade boardat.... Fick springa och tränga mig förbi säkerhetskön, (lugn, grejerna och jag scannades) och sprang till gate 12!!! Va som tur en annan man som oxå va sen så jag kunde gömma mig lite bakom honom så han fick ta allas arga blickar =)
Riktigt bra dag väl uppe i Sundbyberg där vi höll till. Väldigt profisionella föreläsare men man blir lite trött i huvet efter en hel dag bara matandes med saker, 9-18, med knappt några raster....

Borde egentligen städa... men de e ju så himla tråkigt....fast jag måste....eller jag VILL ju att lägenheten ska va städad och ren och just nu finns bara en här som kan fixa det = JAG!

                                                                                                                              

Kommentarer

Postat av: ämma.

Publicerad 2008-03-11 18:22:05

Tjo :)
jag var i din stad idag! var såååå surt att jag inte hann träffa dej.. var där med men praou handeledare och vi satt bara inne i en byggnad in bug ways hela dan. riktigt surt att vara så nära å inte ses:/
men ha en finfin kväll :)
kramar

Postat av: Johan

Publicerad 2008-03-12 01:16:04

Hej Elin!
Inte visste jag att du hade en blogg. Såg att frida länkade hit så jag var tvungen att kika in. Har inte direkt något att skriva kom jag på, mer än att du är hemskt mycket välkommen att hälsa på i underbara Finspång. =)
Ta hand om dig (och Björn) i stora Göteborg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;