fru mamma fotograf

Dave Matthews...

Publicerad 2008-03-19 19:36:13 i Livet,

Hemma och har lugnat ner mig lite sen
jobbet. RIngde Malin, hon e bra att prata
med när man vill vara arg för hon tar
direkt storasysterpartiet och är alltid
på MiN sida, tja.. så länge det inte är
vi två som bråkar då... Hon har tom skällt
ut en av mina bästa vänner efter noter!!!
Det är kärlek :)
 
Lyssnar på Dave Matthews band, finns
det ngt bättre?!? Inte ens städa är tråkigt!
Lägenheten fylls med ngn slags lugn
och så även jag och jag ser bara fram
emot hur fint de kommer va här när jag
är klar!
Har även bestämt att det blir lite bak
ikväll, "hurtmuffins" - perfekta i skidbacken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;