fru mamma fotograf

Frrrrrryyyyser!

Publicerad 2008-06-29 15:04:16 i Livet,

Brrr va kallt det är här idag!
Som en decemberdag!
Fått på mig en fleeceväst
nu iaf så jag hoppas den
hjälper.

Igår hade vi gäster hemma,
bjöd på italiensk i form av
lasagne och gino -sååå
gott!
På förmiddagen hade Björn
även lyckats möblera om
(som vi kommit överens) om.
Det blev huuuur BRA som helst!
Rummet känns mycket, mycket
större! Iofs fick han bort lite grejer
men inte så fasligt mycket
men fy så bra det blev!

Om 3h slutar jag och jag längtar
ihjäl mig! Idag har allt gått
skitsegt, trots att de vart hyfsat
med folk, instruktörer som man
pratat med osv... vill hem NU!

Har beställer roligt från nätet
oxå. Ni får hållas några dagar till
innan jag säger vad det är =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;