fru mamma fotograf

Träna på rygg =)

Publicerad 2008-07-17 19:25:41 i Livet,

Igår firade vi mamma som fyllde
år och samtidigt Johan & Madde
som fyllt år tidigare i sommar.
När jag fyllde år fick jag en
present -islandshästridtur- och
idag har vi varit iväg på det =)

såååå himla kul!
skritt, trav, galopp, tölt och lite
grisepass som för övrigt är
helt fel ;)
Kom på hur mycket jag saknar
hästlivet och hur mycket jag fort-
farande tycker om det, lukten,
hästarna, känslan - ALLT!

Nån gång vill jag köpa en
häst.





 Här är jag och "min" häst Fenja, som inte va jäättepigg på att va med på bild =)

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2008-07-18 00:16:04

elin! va mysigt det låter med att rida o så! :)

hoppas du har haft en riktig bra dag idag me!

ta hand om dig!

:)

/elina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;