fru mamma fotograf

Sol sol SOL!

Publicerad 2008-07-03 13:21:38 i Livet,

Idag drar värmeböljan verkligen fram -sköööööönt!
Sista dagen idag på jobbet.
Konstigt.
I morgon väntas dock ett möte, sen är
det semester. S E M E S T E R ! ! !
Vet ni att förra året hade jag och
Björn inte en enda semesterdag tillsammans.
Hans semester blev när jag var i Ukraina
och min semester var när han hade
börjat jobba i Gbg.
Lyx i år!

Känns konstigt iaf att ha gått sista
öppningsrundan och ska väl
lämna ifrån mig nycklar i eftermiddag också.
Då, i eftermiddag alltså, ska jag även köpa
ett par shorts på Lindex.
Hittade på rean häromdagen på
Kungsgatan men de hade inte min stl.
Det hade inte Fredsgatan eller Nordstan
heller. Men de fanns på Avenyn och de
hängdes undan till mig tills idag!
Hoppas de passar bara =)


Vad gör du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;