fru mamma fotograf

Tick tack tick tack

Publicerad 2008-08-05 10:03:16 i Livet,

Egentligen har jag inte tid att sitta
här men det gör jag ändå och jag
har precis hunnit kolla igenom mina
dagliga bloggar + blocket =)
Ska åka om 1½ timme på KICK OFF
och innan dess tänkte jag hinna
dammsuga lite granna och städa
upp för imorrn kommer Björns
lillebror med tjej hit och då måste
de ju vara fint!

Iaf så kom regionschefen in på
"mitt" center och frågade om inte
jag kunde snacka retail på Kick
Offen idag.... ehhh jo? Så nu
ska jag det iaf. Hur jag ska "krossa
målet" och sådant hurtigt, haha! :D
Elin är ju såååå mycket försäljning
man kan bli -Not...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-08-05 14:13:55

Wheeey;)Härligt EELIN!Du är ju bäst på det där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;