fru mamma fotograf

Hurtigbulle!

Publicerad 2008-08-12 10:23:53 i Livet,

"Tänk om man var lika morronpigg som fru Mikmar ;) Själv har man släpat sig till jobbet alldeles för tidigt... Hade jag varit du hade jag läst en bok och druckit te... "  -Jenny


Haha, alltid lika glad av Jennys kommentarer =)  Och du, nu har jag vart ännu mer hurtig! Vart ute och
gått 40min + lite härliga utfall på det...
Ville faktiskt läsa men hade ingen bok som direkt tilltalade mig, sen tänkte jag lägga mig och sova(!) lite till men Roxy va på alldeles för mycket bushumör så det gick inte heller... promenad fick det alltså bli!

Vad ska jag göra nu då?  Baka eller städa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;