fru mamma fotograf

Två läger

Publicerad 2008-04-24 11:53:47 i Livet,

å ena sidan finns det de som                                                                             å andra sidan finns det de som
har längtat efter sommaren                                                                               tänker vår, vår, vår! Men jag
att de tänker att den redan är                                                                            vill inte bli sjuk så jag använder
här och går i linne och shorts.                                                                           min vinterjacka ett tag till.








Så nu har vi två läger, hand i hand.
den ena i korta jeansshorts och
vitt linne och sandaler.
Den andra i vinterjacka, grön
halsduk och vinterskor.


Vilket läger tillhör du?

Kommentarer

Postat av: Fri_a

Publicerad 2008-04-24 16:22:43

Skämtar du?
Går just nu runt i klänning, som jag gör hela tiden,
Är ju helt sjukt härligt!
Asså, jag vet att jag är jättedålig på att kommentera, äen om jag läser typ flera gånger om dan... Måste bli bättre på det, är iaf skitkul att läåsa om vad som händer i storstaden, men jag väntar ännu på en comeback av dagens paaket!
Ha det bäst!

Postat av: emma

Publicerad 2008-04-24 20:37:57

Jag tror jag är lite mitt i mellan. Beror på, antingen är jag extrem åt det ena hållet eller det andra.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-24 21:05:02

Njaaa. Nånstans emellan. Går ju omkring i t-shirt. Men det är fortfarande för kallt för shorts. Jobbigast i skolan då man går omkring i arbetskläder -.-

Saknar dig Elin!!!
Kan du inte komma hem igen? :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-24 21:08:09

Det förra var från mig. Joel XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;