fru mamma fotograf

jag skulle varit död...

Publicerad 2008-04-02 15:16:46 i Livet,

min puls missvisades lite på tavlan
på cykelpasset. En gång låg jag på
(enligt tavlan) 99% av min maxpuls
vilket skulle betyda att jag isf inte
skulle sitta här och blogga om vi
säger så...  Får knappa in att jag
har högre maxpuls nästa gång
helt enketl! När jag sa detta till
Björn så påminde han mig om att
min maxpuls är lite högre än
normalt, vi gjorde nämligen lite
tester en gång i Finspång och då
fick jag typ värden på elitnivå.
och det är jag ju inte.
Börjar faktiskt tycka att cykel ändå
är grymt kul! Jag har aldrig ens
velat ge det en chans men nu
så har jag gjort de! och tur är väl
det?

Efter passet gick jag och Emma
o käkade, så gott när man kan
välja o vraka o plocka till sig
precis det man vill ha! Love it!

mååååste ju oxå berätta att
det faktiskt blev träningslinne
inköpt idag ändå, faktiskt 2 st!!!
men det va 2 för 150:- på Intersport -
I LIKE!!!

NU ska jag roa? mig med städning!



image73

Kommentarer

Postat av: ämma.

Publicerad 2008-04-02 21:53:55

tack underbaraste elin :) Det är väl bara så man känner sig vissa dagar.. skulle jag tro.

finfina träningslinnen. ochd et där pengaproblemet måste jag erkänna att du inte är ensam om ;)

ja det var verkligen kul i sälen!
ta hand om dej :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;