fru mamma fotograf

Härliga måndag!

Publicerad 2008-04-14 07:23:07 i Livet,

Klockan är knappt tjugo över
sju men jag har redan vart
uppe i snart två och en halv timme.
Ja. Jag jobbar.... annrs skulle
jag legat hemma och sussat
gott i min säng. Längtar dit
nu.

Skönt är det ändå att vara uppe
tidigt, att se alla som går
till jobbet, fortfarande lite
halvsovandes. Vi är i samma
grupp - "vi som börjar jobba
tidigt". Är något skönt lugn
ändå, en skön tystnad.
Det enda som hördes på
centralstationen va ett leksaks-
djur som en hundvalp bet
i och lekte med. Alla verkade
va förundrade över denna
energi 05.50...

Nu står jag här med min
varma choklad och bara njuter
av att det är måndag!
Ha en underbart bra måndag du
med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;