fru mamma fotograf

älskade mormor

Publicerad 2008-04-30 23:15:24 i Livet,

idag gick resan till stugan i Adriansnäs.
Stannade dock till i Nässjö för att först
hälsa på min vän J och titta på hennes
och T's 4-månader gamla bebis.
Sååå fiin!
Sen åkte vi och köpte lite fikabröd på
Elsies och överaskade mormor =)
När hon öppnade dörren stod hon
bara där och skrattade! Lite chockad...
Jag tycker om min mormor väldigt
mycket, alltid spenderat mycket tid
om somrarna med dem och nu på
senare tid brevväxlar jag med henne.
Det är jättekul och spännande!


Kom fram till stugan vid 19 ngn gång
och efter kvällsmaten gick vi bort en
sväng till småbåtshamnen där majelden
va. Möttes av sång och musik av
dragspel och gitarr. Som från en annan
tid.
Det va mysigt.
Trots regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;