fru mamma fotograf

Göteborg & the blues

Publicerad 2007-09-04 21:06:54 i Livet,

Så va man då här i sin nya hemstad...
känns lite märkligt må jag säga men de
e nog en vanesak.
I helgen hade vi församlingshelg, åkte ut
med tonåringarna på fredagkvällen och
hade riktigt mysigt, och fick världens paket!
en stooor kartong med massa, lr 12 antar jag,
påsar. varje påse var namngiven, sept, okt, osv...
och i påsen så ligger en grej för varje dag!
så jag inte skulle glömma dem sa de... hur
skulle jag kunna göra det? ni har ju betytt sååååå
mycket för mig!!!
i lördags fick jag iaf en påse sand- så jag kan
bygga en beachvolleyplan på vår balkong,
bara det att vi har en fransk balkong...

Söndagen var riktigt bra, började med Gtj och
 sen hade vi dop,döpte 4 st!!! det va lite halvnervigt
för mig, första gången. Men vilken glädje!!!
Den bästa avslutningen jag kunde få alltså!

sen bar det av till Gbg och här är vi nu.
anmält mig till vikarien.se som rekryterar
ut vikarier här i stan och i eftermiddags ringde
en skola och undrade om jag kunde vicka hos dem.
yep sa jag! så imorrn börjar jag med musik 8:20 med
en 9.a!!!  oh God help me! de håller på med blues,
va kan jag om blues? typ nada... 
men de ska nog gå bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;