fru mamma fotograf

ris och fisk, ris och fisk...

Publicerad 2007-10-12 11:14:04 i Bali,



 Som ni marker sa ar maten lite enformig har...
men de blir oxa en och annan kycklingbit
och massor av melon for min del :)

Nu har vi iaf landat lite och borjar komma ifatt
efter tidsomstallningen...
Igar hade vi en lite rundvandring i omradet har.
fick en lapp med massa olika saker som vi skulle
hitta osadar sa nu hittar vi val ganska okej
men man fattar ju ingenting av de sager!
Idag har vi vart lediga pa formiddagen och
efter lunch hade vi staddag av hela centret!
det gick dock ganska snabbt, jag och min
kompis Komang va klara pa 1 1/2 timma.
 
har hunnit med att bada lite i havet oxa,
verkligen skont!
Nu gar min internettid ut om ngn minut och vi ska
tillbaka till basen och ata :) skulle bli ngt extra
idag sa jag hoppas pa lite annat an fisk
och ris.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;