fru mamma fotograf

Lovina beach

Publicerad 2007-10-24 14:47:39 i Bali,

Svart vulkansand kan va
riktigt varm om man gar barfota.
Fraga Robin, han skulle ga
fran handduken till havet
men vande halvvags och sprang
tillbaks for att hamta skorna!
Supervarmt!
Ngt annat verkligen jattekonstigt
va att havet av supervarmt,
kandes lixom knappt svalkande
nar man gick i.
Varsta steget e ju alltid nar
man kommer till magen men de
va superlatt idag och saaaa skont!
Jag och Robin hade ledig dag idag
sa stranden vi va pa va Lovina beach,
verkligen slappat hela dan!
Solat, badat, satt pa en restaurang 3h,
lite riktig mat=kott! va suuupernice!

Alskar verkligen DTS-teamet som
vi hanger med har.
De e helt underbara och trots
Att vi bara kant dem I 2 veckor,
knappt det! Sa har vi kommit
jattenara varandra. Men pa lordag
maste vi saga hejda? :(
de ska dock bo I Denpasar i 2 veckor
sa vi kanske, forhoppningsvis, kan traffa dem igen!

Nu ska jag sluta? maste forsoka ladda upp detta pa denna otroligt sega dator?



Ciao!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-10-24 15:39:08

hej gumman!!

kan riktigt se framför mej, värme och sol längtar som tjyven efter värme för här är det askallt!! Har fått en egen lägenhet nu fem minuter från daniel!! så när du kommer till svearike har jag flyttat ännu en gång...

Kram på dej!!

Postat av: Malin

Publicerad 2007-10-26 19:51:42

Hej systeryster

Läser ofta din blogg, har inte skrivit innan men tyckte det va dags nu så att du vet att jag kikar in i bland. Låter härligt med sol och bad.... själv bokade jag tid för byte till vinterdäck idag... i och för sig är det ju sällan vinter här i skåne men vi ska till Nye nästa helg och det är ju bäst att vara på den säkra sidan.

Sköt om dig. Jag vet en som kommer vara riktigt sotis på din solbränna i Jul, suck!! Har du tips på nån bra brun-utan-sol-kräm??

Många pussar och kramar
Syster (Svante å Alfred hälsar också)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;