fru mamma fotograf

day off!

Publicerad 2007-10-14 14:47:27 i Bali,

Igar va var forsta day off..
riktigt skont, kunde ta lite sovmmorgon
och efter frukost akte vi in till Kuta, som e
ungefar 10 min harifran med bil...
trafiken i sig ar ju ett roligt moment..
dels e de ju vanstertrafik och sen kor de
lite som man vill, ibland ligger det
3 bilar och kor i 2 filer,
ibland vaxlar en bil mellan 2 filer
och vi varje korsing sa tutar de,
typ "har kommer jag" men inte saktar
de ner for det inte... och vespor ar det
oxa overallt... garna hela familjen pa 4
samtidigt...

Shoppade lite och strosa omkring...
Saklart va vi tvugna att testa de harliga
vagorna oxa! Asstora och harliga!
Blir nog inga problem att fordriva
tiden har inte!

Kom oxa ett team fran YWAM, Newcastle
igarkvall. Lite skont med fler manniskor
pa basen och fler att prata engelska med
men jag har faktiskt borjat kunna nagra ord
indonesiska...

 nu ska vi ga hem!


 Salamata malama!  (Godnatt)

va i kyrkan idag och det va ju oxa en
speciell upplevelse! men de berattar jag om
ngn annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;