fru mamma fotograf

50 m till havet...

Publicerad 2007-10-10 10:34:34 i Bali,

 Da va vi antligen har da...
Har haft lite genomgang pa basen och dar vi bor, sen
hittade vi ett internetcafe som vi sitter vi nu


Gick upp 03.45 i tisdags, Bjorn skjutsade mig till
taget som gick 05.12 och dar fick vi saga hejda for
2 manader framover...  USCH!!!  Det ar nastan sa man
langtar hem igen...
 Efter en resa da fran Gbg till Denpasar, Bali
pa 30 timmar ar vi iaf har, ons kl 12.50 lokal tid.
Basen och vart hus ligger 50 meter fran havet... grrryyyymt
schysst, valdigt varmt ar det oxa sa mycket av min favvodryck
(inte) vatten maste man dricka hela tiden.

Jag delar rum med en tjej som heter Fiana lr ngt sant... hon e fran en
annan o i indonesien och volontararbetar oxa.
Just de! Vi fick vart schema idag oxa, verkar jattebra... kommer
att fa arbeta mycket med barn, en hel vecka ska vi aka ivag och va
pa ett barnhem, de blir v.3 antagligen.
Sen kommer vi va med ett gang surfare varje tisdag och hjalpa
till med deras "ministry" och lara oss surfa forhoppningsvis :)


 Saknar er dar hemma... speciellt en...

 Kram!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-10 16:33:07

ÅHH! vad härligt!
Hoppas ni får det helt underbart!!Lycka till, och sänd en tanke till oss hemma i kylan då och då...

Massor kramar /frida

Postat av: Mamma o Pappa

Publicerad 2007-10-11 21:05:21

Låter som du har det varmt o skönt Här känns det som om snön är på väg Har haft kontakt med Telia idag o de har uppdaterat så jag hoppas det ska fungera nu Verkar som om du får ett trevligt arbete Många kramar från mamma o pappa

Postat av: Mormor

Publicerad 2007-10-14 15:21:56

Ewa var o hämtade mig idag så jag är nu i Äng Har läst din blogg Roligt att du har det varmt o skönt men jag saknar dig Hoppas du får det bra o trivs med ditt arbete Många kramar från Mormor (Mamma o Pappa kramar också)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;