fru mamma fotograf

Surf!

Publicerad 2007-11-04 07:34:55 i Bali,

Jag kan inte bestamma mig
om jag tycker att resan gar fort
eller langsamt..
Ar val lite beroende pa dag och
hur mycket man har att gora..
men tja.. det har ju gatt ganska
fort anda, halva tiden pa fredag!!!
Kanns ju inte som om de va 4 veckor
sen jag akte hemifran!?!?!

igar hade vi ledig dag sa vi drog
in till Kuta pa formiddagen, va lite
halvdassigt vader men det var
perfekt vader for SURFING!
Knappt nagra som va o sola
eller bada sa inte sa manga
att se upp for...
Hyrde varsin brada iaf... trodde
att det skulle va ganska svart att
fatta sjalva grejen nar man skulle ta
vagen osv men de va relativt latt =)
Daremot avsevart mycket svarare
att stalla sig upp, fran liggande
till staende pa 1-2 sek OCH pa ratt
stalle!? Kara nan! Men jag lyckades
faktiskt, efter mycket och da menar 
jag MYCKET paddlande, sta upp 
nagra ganger =) 
Nasta manad, alltsa from 10 nov,
blir det mer surfing sa jag lar val 
vara proffs nar jag kommer hem?
har varsta traningsverkar idag iaf sa 
3h va nog ganska bra.. axlar, rygg, 
brost, triceps, kna! AJ!

 Nu ska jag ga tillbaka till basen 
och ha kidsministry + att jag borjar 
bli lite dasig.. I detta land har de ju 
tempel och sma boneaskar overallt sa
nu stallde de in en har vid datorerna 
med massa rokelse i... 

 Saknar er!


 

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2007-11-06 16:32:23

Hej svejs

Låter som du har mest semester... blir riktigt avundsjuk. Vi kunde tänkt på det tidigare så kunde ju Alfred och jag följt med dig i stället för att gå här hemma i höstrusket.

Du kan väl skicka ett mail så jag vet vilken adress jag ska skicka till har ungefär 5 olika adresser och vet inte vilken du går in och kollar efter som jag inte får svar.

Ha det så bra
pussar och kramar
Systeryster (Svante och Alfred)

Postat av: Towetott

Publicerad 2007-11-07 01:27:15

Hörrdu din skruttunge! Blir ju riktigt imponerad när jag läser om dina surftalanger.. inte illa pinkat :P Lovat mamma att inte använda det uttrycket så det kan väl föbli en hemlis mellan dig & mig va =) haha. halva resan alltså.. tiden går ruggigts snabbt.. & när ni kommer hem har hela hösten gått.. uja.. så då blir det snö, julbak, gran & hela köret :P apropå delfiner.. är den enda påträffade den som du hittade död ? det kan ju inte ha varit en särskilt trevligt upplevelse.. angående andra djur.. finns det inte massa snuskiga småkryp & typ ormar & sånt ? jag har bestämt att det är best för min del att hålla mig inom skandinavien.. fick nyss veta att det finns något som heter bedbugs.. & hade ida & co berättat att det fanns det i london hade jag aldrig satt min fot där.. bläää! Gänget som är i australien blev invaderade av dem de första veckorna i sin lägenhet & de var helt sönderbitna, såg helt hemskt ut! Sorry att jag inte skriver så ofta.. läser desto mer =) Miss you pumpkin! Puss

Postat av: Towetott

Publicerad 2007-11-07 01:28:44

konstig stavning av mig.. menar såklart bäst & inte best :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;