fru mamma fotograf

Kaffe pa stranden

Publicerad 2007-11-17 08:47:06 i Bali,

idag nar jag vakna, tog jag min kamera
och gick ner till stranden. Skulle enligt
tabellen va stora vagor men tji fick jag
for det va det inte!
Borja prata med 2 surfuthyrare, som
for ovrigt stranden kryllar av, och
som bjod mig pa kaffe. Elin dricker ju
inte kaffe?! Njao... Lite iaf, kanske alla
dessa kaffedrinkar pa Starbuck?
Soft morgon iaf, dricka kaffe, blicka ut
over havet och prata livet med en indonesier...

sen blev det ett poolpass innan lunch. hade
tankt att surfa pa eftermiddagen men
vagorna vill visst inte bli stora idag sa det
blir softa istallet, prata med Bjorn pa msn
och de e guld vart!


  Vrid pa huvet!  min kaffekompis denna morgon.



  sma vagor... men harlig utsikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;