fru mamma fotograf

Forsta vagen!

Publicerad 2007-11-18 12:16:52 i Bali,

Woooohooo!!!  Idag tog jag min forsta
vag! Alltsa, stod pa den hela vagen in!
Yey!  Ngt som va mindre kul va att jag
fick en annans brada pa mig i en vag
och fick fenorna pa min hals och nacke...
aj aj..

Igar hangde vi pa lite Starbuckspersonal
ut pa en club, borjar bli riktigt bundisar =)
dygnet blir verkligen uppochnervant for vi
skulle inte traffa dem dar forran kl 01...
Det va riktigt kul, bra Dj's och tva dansgolv :)
Tog en hamburgare pa vag hem pa McD som
har oppet 24/7 och la mig slutligen 05.30...
ja.. jag va trott imorsen.. som tur e ar frukosten
oppen tom 12, sa vi kaka runt 11.30 sen har vi
bara sloat vid poolen och surfat nu i eftermiddag
da...

 imorrn ska vi dyka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;