fru mamma fotograf

BuLa

Publicerad 2007-11-21 14:43:39 i Bali,

 
 idag=klumpdag

formiddagen gick bra, lag och
sola vid poolen.
gick ner och skulle surfa runt 4 ngn
gang och vagorna va helt crazy!
Stora och valdigt oforutsagbara.
iaf skulle jag igenom en san dar stor
vag, tryckte ner bradan och mig sjalv
under vattnet men pga av kraften som
va tappade jag greppet och den flog bak,
och sen fram igen! i mitt bakhuvud!!!
AJ!
Sa nu har jag en stor bula, gick upp
efter det, och pa vag tillbaka korde
en Mc upp valdigt nara mig sa bradan
fastna typ...
Seeeen kom jag tillbaka, lutade bradan
mot vaggen utanfor rummet  for att
ga och hamta lite is att ta ner bulan med.
Nar jag kom tillbaka, da ligger bradan ner!
stort alltsa...
Seeeen, nar jag star och duschar i badkaret
trillar draperistangen ner!!!

jag sa ju det, klumpdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;