fru mamma fotograf

1 dag kvar!

Publicerad 2007-11-08 05:28:34 i Bali,

Nu har vi bara en dag kvar pa basen i Jimbaran, kanns lite markligt pa ett satt men oxa valdigt skont pa ett annat. Vi har ju inte direkt haft fullt upp har morgon till kvall men anda har vi haft halltider och inte riktigt kunnat gora som man velat. Nu blir de andra bullar! 
Vi va inne i Kuta igarkvall och bokade boende till fredag(imorrn alltsa), inte speciellt dyrt men inkl. frukost, och stallet har pool med storbildstv utomhus! harligt harligt =)
 

An sa lange idag har vi bara haft utvardering, lunch om 45 min och sen ska man val borja packa och stada lite smatt...  ska aven ga bort till vart glasshak och smaska lite. Det ar en internationell butik med massa mat fran overallt. Hittade grovt brod vilket verkligen va en lycka!!! men ganska dyrt... typ 30kr for 7skivor....Men saaaaa vart det!!!

 Ska forsoka fa upp lite bilder nu med om internet vill snabba sig liiiite bara....

just de! Min mailadress, som jag antagligen inte ens gett till min syster =/ , ar [email protected]


 tyvarr funkar inte bilduppladdningen sa bra.. =/    far val visa nar jag kommer hem istallet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;