fru mamma fotograf

hundvakt

Publicerad 2007-05-15 16:32:46 i Livet,



Den här söta lurven har jag varit hundvakt åt idag... Gick bra... kom vid halv åtta imorse och jag mitt smarto hade tänkt att somna om och sova en stund till -gick icke! Men det var väl egentligen lika bra det? Och mycket motion har jag oxå fått idag... Björn har bilen så jag gick ner till jobbet och hem + en väldiga massa omvägar så vi gick säkert en timme allt som allt jag och Nelson, sen upp till Grosvad och titta på NG's konsertteam som va där idag, och så hem igen... och snart ska jag gå ner till jobbet igen...


Me först lite matlagning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;