fru mamma fotograf

Snart hemma!

Publicerad 2007-12-05 11:07:29 i Bali,



 ojojoj... snart aker vi hem!
nagra fa dagar kvar i Kuta att
njuta av.
de senaste dagarna har det
faktiskt regnat har! men de e
valdigt skont nar man surfar
(forsoker surfa) med moln.
Brande min nasa i mandags
aven att jag hade solskydd
men de forsvinner ju sa latt
i vattnet sa nu har jag kopt
nytt battre.

idag kommer DTS-teamet till
Bali/kuta igen efter nagra veckor
pa Java sa forhoppningsvis
hinner vi traffa dem i morrn lr nat.

pyntat med snoflingor pa Starbucks!
horde att snon smalt
bort men jag hoppas att den kommer
tillbaka tills pa mandag...

 Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;