fru mamma fotograf

Klantigare Elin...

Publicerad 2007-08-03 13:38:23 i Livet,

vi åtta imorse ringde telefonen.
det var klädinsamlinglastbilschauffören.
mötte upp honom på Viberga 08.50.
tömde en conteiner och allra längst
ner låg min kära mobil, men iNGEN
plånbok!!!
okej... så då fick jag gå igenom alla påsar
igen men ingen lycka den gången heller...
tömde en andra conteiner men ingen
plånka där heller... borde ju synas,
ganska stor och hallonröd.
innan jag skulle ta och tömma varenda
 påse i ytterligare en vagn gick jag till
bilen, man vet ju aldrig?!
och där LiGGER DEN!!! åh!

jaja, tur att jag fann både mobil och
plånka men pinsamt att hitta den i bilen..
                                                                                                       
                                                                                    

                                                                                                                                                                                        kLaNtiGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;