fru mamma fotograf

ensam igen...

Publicerad 2007-08-12 19:48:31 i Livet,


suck.. då var jag ensam igen...
Björn åkte till Gbg för 30 minuter s
en och här är jag - i en tom lägenhet.
Den här sommaren har inte varit rolig alltså...
inte haft en enda gemensam semestervecka!
fast vi har ju haft lite tid tillsammans och den tiden
har varit fantastisk!

Kom hem igår från Gulteboläger, hade 1h hemma,
duscha och byta om för att kl 13 va i Bap och
öva till en vigsel kl 14...*stressigt*
Pelle och Maria va jättefina och de vart
en riktigt trevlig fest oxå =)


Nu ska jag äta godis och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;