fru mamma fotograf

Girls night out!

Publicerad 2012-08-02 05:10:46 i Livet,

Tänk. Jag och min vän Malin har umgåtts flera dagar i veckan i över ett års tid. Ändå var det inte förrän igår vi var ute, UTAN barn! Galet! Alltid blir man avbruten av antingen Vera, eller Sigrid. Men igår. Då va småtjejerna inte med och det var faktiskt jätteskönt :) En vän till M är här och hälsar på så vi tre åkte in till Scandic runt 19 där en fjärde tjej anslöt lite senare. Livemusik, god mat och (för mig) alkoholfritt vin gjorde susen! Men det bästa var att bara få vara "Elin", sig själv utan att behöva tänka på vad V gör, ska göra, äta, sövas osv. Och självklart gjorde de andra tre tjejerna typ 90% av kvällen, längesen jag skrattade så mycket! En sån här kväll i veckan hade inte vart fel... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;