fru mamma fotograf

Gammelugglan

Publicerad 2011-10-10 15:22:34 i Things to Lillnorpan,

När mamma och pappa kom och hälsade på oss första gången efter att Vera fötts hade de med sig en kasse med gamla grejer från mitt rum.
Packade upp en del men inte alla gosedjur - förrän NU! Och då hittade jag den här ursöta kudden som jag broderade när jag gick i 4.an-5.an nån gång. Dille på ugglor redan då :)
Nu gör den sig iaf perfekt i Veras säng! Tänk om min gamla syslöjdslärare Lindis såg detta, då hade hon vart stolt tror jag!

Kommentarer

Postat av: amelie

Publicerad 2011-10-10 17:12:48

va med och tävla om dagens blogg på

http://amelielykkegaard.blogg.se/2011/october/ska-borja.html#comment

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-10 18:44:50

Wohoo! Den där kudden är ju riktigt Kult! Vilka flashbacks från barndomen=) Den gör sig fint till Vera♥ Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;