fru mamma fotograf

Fel smak!

Publicerad 2011-01-26 10:52:36 i Mat och Bakning,



Var och storhandlade igår och med mig hem följde världens godaste juice! Apelsin och Hallon/Apelsin - trodde jag! Såg inte att det stod Blodapelsin förrän jag tog denna bild, haha :)  Jag tycker ju inte ens blodapelsin! Men jag måste erkänna att den var helt ok ändå... Fullt med nyttigheter iaf :)  Det som är så bra med Brämhults är att de inte tillsätter något annat jox. I denna är det bara 100% pressad juice från blodapelsin, inget annat! Därför har de oxå lite kortare hållbarhetstid, men man dricker ju upp dem så snabbt iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;