fru mamma fotograf

På besök i mitt hus

Publicerad 2011-02-07 18:41:16 i Livet,


Igår följde jag med mams och paps hem till Äng (de hälsade på oss i helgen.) Ska vara några dagar här är det tänkt, ta tillfället i akt att hälsa på lite vänner som jag träffar alldeles för sällan!
idag har jag dock inte gjort mycket. Letat spjälsäng på nätet. Vet fortfarande inte vad jag vill ha. När jag vet vad jag vill ha visar jag för Björn och hoppas på att han tycker likadant som mig ;)

Snöar gör det nu oxå, stooora flingor. Ack så vackert det är, skulle kunna titta hela kvällen känns det som.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-08 21:10:47

Ett tips när det gäller spjälsäng är att köpa en där hela framsidan är löstagbar, ex Gulliver från Ikea. Smidigt att kunna föra ihop med sin egna säng, så babyn ligger nära tillhands inför nattamningen men ändå har sitt eget lilla krypin. Sen är de himla smidiga när barnen är så stora så de klättrar över och det är dax för en "vanlig" säng eftersom de är så låga när man har madrassen på nedersta läget.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;