fru mamma fotograf

Bra arbetsljus...?

Publicerad 2011-02-02 18:03:25 i Funderingar,



Nu har jag suttit vid datorn nästan hela dagen... men så har jag ju också redigerat tre bilder till min sista uppgift på Digital bildbehandling som jag läser på distans!

Ikväll är det ridning igen och jag har egentligen sagt till Björn och mig själv att jag inte ska rida mer nu eftersom det verkar som att jag fått lite foglossning. Ridning är nog inte det smartaste valet då men jag ViLL! Har fortfarande inte ringt och sagt att jag inte kommer... Kanske känns bättre i ryggen om en timme? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;