fru mamma fotograf

Stockholm i vinterskrud

Publicerad 2010-12-14 11:07:52 i Livet,



I helgen var jag och mannen i huvudstaden. Björn skulle på utbildning på söndagen så då passade jag på att följa med så vi fick en liten myshelg! Blev shopping och mycket promenerande i lördags. Läskigt att vi var på platsen där en av bomberna smällde av, fast som tur var, 1-2 h tidigare...  
På kvällen blev det restaurang (så klart) i italienska pastavärldens tecken :)  Björn var på utbildning hela söndagen så då passade jag på att träffa P & J (på deras 6 månaders bröllopsdag t.o.m! ), var på Gtj först och sedan lunch, oxå pasta faktiskt!
Var en riktigt nice helg, tyvärr har jag dock åkt på en dunderförkylning! Hade ju vinterjacka, mössa, halsduk och vantar så jag tycker inte att det är riktigt befogat men men...  snorar, snyter, nyser och har mig om vart annat...  Dock glad för de nya glasögonen - linser är inte ens värt att tänka på!



Bilden är tagen från balkongen i lägenheten där vi bodde. Fick låna några vänners övernattningslägenhet - perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;