fru mamma fotograf

Första dagen på mitt nya liv...

Publicerad 2010-08-02 22:35:42 i Livet,

Idag började Björn sitt nya jobb så nu känns det verkligen på riktigt! Å andra sidan händer det så mycket just nu så varje dag känns som första dagen på mitt nya liv.. =) Föressten såg jag (och vill rekommendera) en film idag med samma titel som inlägget idag. På franska och väldigt bra! See it!    Do it! ;)

Lunchen idag intogs på Utkiken med bror och svägerska (och Meja såklart). Den italienska buffén satt som en smäck samtidigt som jag blickade ut över Karlskronavyn... Efter intagen mat var jag barnvakt i två timmar åt Meja, det är DET som är såå underbart - att kunna va nära familjen och speciellt syskonbarn. Får nog ta mig en tripp inåt landet snart oxå till systern min.
Två timmar fick jag själv med tösen, hon är sjukt rolig så jag gick och skrattade lite för mig själv... :D Gungade, lekte i sandlådan, gick och strosade... Köpte även ett hårband till Meja, nu ser hon ut som en hårdrockare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;