fru mamma fotograf

Peppar peppar

Publicerad 2009-09-22 12:16:35 i Livet,

Jag som aaaaaldrig blir sjuk...
yea rite!
Vet inte vad som hänt men igår
kändes de som det satt sig nåt
i näsan, typ som Elisabeth i
Madicken när hon pillar upp en
ärta som fastnar!
Nu är jag snorig hur som helst,
känner mig även varm och lite
"febrig" i ögonen (om ni vet hur
det känns? ;)  ).
Men jag vill inte bli sjuk! Orkar
inte de, inte nu! Njet!

Ikväll är det centermöte på Kompassen
så jag kan ju inte bara ligga och
dega hemma heller plus att detta
skulle bli en bra träningsvecka - nu
kommer jag ju inte kunna träna alls.
B*js


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;