fru mamma fotograf

Underbara fredag!

Publicerad 2009-06-26 23:36:38 i Livet,

Idag har jag vart ledig och haft en superfredag!
Började med tvätta och medans maskinerna
kördes låg jag ute i solen och njöt i fulla drag!
sen blev det en tur in till stan och träffa Sara över
en lunch/kaffe. Hann även gå lite på stan innan
vi åkte hem till mig och fixa sista tvätten. Packade
träningskläder och tog vagnen i till stan igen för
att gå  en superbra och rolig BodyCombat!
Efter det va tanken att det skulle lyssnas på
A Camp på Liseberg men min date blev sjuk
så det bestämdes lite after work men alla
lukrades upp och skulle till olika ställen så jag
och Sara gick och hängde på Espresso House till
stängning och njöt istället de två sista timmarna
av solen i gräset vid kanalen....!

Vilken heeeldag alltså men så otroligt bra! Imorrn blir
det jobba 10-18 och kanske utgång efteråt, får väl
se eftersom det äevn är jobb på söndag 10-20....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;