fru mamma fotograf

kväll i hundraåttio!

Publicerad 2009-06-23 23:06:17 i Livet,

Phuuu
Äntligen ska jag ta och gå och lägga mig. Det har vart fullt upp
sen jag kom hem vid ca 20 ikväll. slutade 19 men stannade såklart
kvar lite och prata lite och sen passade jag på att handla på vägen
hem.
så nu har jag;
städat - dammsugit och dammtorkat
bakat - gott hurtbröd som ska ätas imorrnkväll
släng tomkartonger - jag älskar återvinningsstationer!
matlåda - pestapastasallad med lax :)

Nu ska jag duscha, helt varm efter allt städandes + en ugn på 200 grader...
kan ju inte ha fönstren öppna heller eftersom kissen då skulle ta
tillfället i akt att pysa ut på äventyr.

Björn är på utbildning så jag får klara mig helt själv... =( urtråkigt och
jag längtar redan tills han kommer hem!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;