fru mamma fotograf

Lyxtorsdag

Publicerad 2009-12-17 09:42:30 i Livet,

Idag vaknade jag och kände en stor
klump på högra sidan i halsen. AJ!
Bränner och är svullen. WHY?!
Jag vill ju inte bli sjuk nu!  Nej, tjockkofta,
pannband, halsduk och vantar är det
som gäller idag. Blåser som tusan ute, flaggorna
står rakt ut! Snorkallt, så här gäller det
att kurera sig :) Men mysigt oxå ju... Ljus överallt!
Annat som var mysigt igår va att fika med
vännen Miriam - underbart! Vi kommer
nog va vänner hela livet tror jag :)

Idag är en riktig LYXtorsdag
Jobbar till 16.30 (slutar 30 min tidigare...)
Kl 17.00 har jag fotbehandling på Scholl.
och det går på mitt friskvårdsbidrag från jobbet! Lovely!
Efter det möter jag upp Björn, och åker
sedan ut till våra vänner i Näset på lite
kvällsmat/fika.
Det bästa med denna torsdag är att det är
min sista jobbdag innan jul! Ledig imorrn (sovmorgon!)
+ hela nästa vecka och det bara bubblar inom mig!!!
Snart kommer jag "hem"!




Kommentarer

Postat av: miriam

Publicerad 2009-12-17 15:10:27

FINA ELIN! det tror jag med:)

Postat av: Twilight Lover <3

Publicerad 2009-12-17 18:17:06

Snälla rösta på mig så har jag chansen att bli månadens blogg hos thetwilights. Jag är nr2, twilight for you. :) Rösta här: http://thetwilights.blogg.se/2009/december/nu-drar-manadens-blogg-igang.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;