fru mamma fotograf

Magkänslan

Publicerad 2009-08-21 09:03:55 i Livet,

Åh va det känns bra!
I benen för att jag har träningsvärk sen i onsdags.
I armarna är jag trött efter gårdagens träningspass
med min lilla låtsatsPT- Sara :)
Känns otroligt bra i magen och då menar jag inte
efter frukost, för den har jag inte ätit än ;)utan jag menar
med det nya jobbet!
Ska bli så himla kul och spännande och utvecklande...
Kontraktet ska skrivas på på onsdag efter mitt nuvarande
jobb.

Tänk att Gud alltid fixar det för en... Han har alltid en väg
som Han vill leda oss på. Skönt att inte behöva vara orolig
men ibland (läs alltid) är man ju det ändå ;) Han skulle
aldrig leda in oss på ngt som vi inte kan klara av, däremot
kan det bli tuffa utmaningar och prövningar men jag går aldrig
ensam. Därför kommer denna höst bli väldigt spännande!



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-21 11:07:15

Amen!

Postat av: mandapanda

Publicerad 2009-08-21 12:06:18

Fin blogg du har! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;