fru mamma fotograf

Nedräkning...

Publicerad 2009-08-27 06:47:22 i Livet,

Pigg idag?
Nope.
Kom hem 23:45.
Gick upp 05:00.
Lite sömn?
Mmm.
Trevlig middag igår?
Jaaaa!

Dagens Check
Jobba till 11:00.Hinna med alla "måsten" innan kl. 11:00.
Äta.
Vila.
Köpa 5 bruna papper.
Hämta bil på Eriksberg.
Packa.
Köpa kattsand. och Shampo/Balsam
Komma ihåg påsar med vaser. Komma ihåg mig själv
Köra till Nässjö. Kom ihåg partymusik! Kom ihåg Roxy!

När jag kommer till Nässjö är det
bröllopsfix som gäller :)

Kommentarer

Postat av: Sara Lindberg

Publicerad 2009-08-27 10:01:44

Elin min kära och underbara vän, glöm inte bort dig själv mitt i allt, du måste njuta av denna helg och allt du och dina vänner slitit för! Det är ni så värda och jag hoppas innerligt att brölloppet blir fantastiskt och en underbar tillställning som njuts av alla! Hälsa Jenny så gott och vännen, sköt om dig så tar jag hand om dig på måndag! Kramar i massor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;