fru mamma fotograf

Översätt!

Publicerad 2009-04-03 10:45:38 i Lägenheten,

Igår när vi kollade på uppdrag granskning så interjuvade de
en man från östergötland - och textade det han sa....! som om
man inte skulle förstå annars... haha

Hur som haver - idag är jag ledig så det blir en städdag. Inte
så kul men it has to be done. Förhoppningsvis hinner jag
åka en sväng till IKEA oxå, var längesen jag var där och jag
behöver lite köksinspiration!



så här såg vårt kök ut när vi precis flyttat in... och gör väl egentligen fortfarande
med skillnade att vi har kryddor i hyllorna, bord, stolar men skåpen,spis och vitvaror
ska bytas ut!!!  =)

Kommentarer

Postat av: nikolina

Publicerad 2009-04-05 12:59:13

Fin blogg!

vad har du för tema?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;