fru mamma fotograf

Solig lördag och jag jobbar...

Publicerad 2008-05-31 10:46:20 i Livet,

det är fel!
Jag vill ju va ute och spela
beachvolley, sola, paddla,
vad som helst bara inte vara inne!
Stackars mig, det är så synd om mig!
Så. Nu har jag haft mitt pittyparty!


Ska se saker och ting från den
ljusa sidan, ca 6 timmar kvar
tills jag slutar =) betyder att jag
snart jobbat 3... kan fixa lite med
dittan och dattan.


Föressten. Mitt hår är oranget!!!!
Skulle färga min utväxt lite igår.
det gick inge bra...


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-06-01 00:12:23

Hoppas du hann vara ute i solen en liten stund efteråt:)
Jag har jobbat precis jag också! Fick tom 160:- i dricks, inte illa pinkat;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;