fru mamma fotograf

Hon heter...

Publicerad 2008-05-27 22:08:33 i Livet,

ROXY!!!

 NU är det bestämt =)
Ska bara få henne att lyssna
till namnet oxå...
Dock blir det lite problem
för hennes bästa kompis
här i huset -en 7-årig kille
som har lite svårt att säga "R",
så det blev Loxy idag =) Charmigt
tycker jag...

image136



Fy va roligt att så många kommenterat
dagens inlägg -värmer mitt hjärta
så fortsätt gärna med det! Jag har
haft en underbar dag :)

Jenny du får gärna komma
på hembesök på torsdag!
Jag slutar kl 15.15 så är
hemma ca 16. Du har ju en lykta
här med som jag inte tagit
tag i att köra hem till dig
så då kanske vi kan ordna
det då?!?

Nu ska det bli mysfilmkväll
med älsklingen min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;